wtorek, 23 grudnia 2014

Rozdział XI

-Co? Naprawdę?Tak się cieszę
-Ja też.Ale jeszcze kilka dni muszę tutaj zostać
-Przepraszam za krzywdę którą wyrządziłam ci jak byłam z Filipem
-To nie twoja wina, po prostu się zakochałaś
-Ja go nie kochałam, chciałam tylko zapomnieć
-O mnie?-zapytał brunet
-Tak o tobie...
-Udało Ci się?
-Leon....ja muszę już iść, umówiłam się z Fran- powiedziałam, po czym musnęłam policzek chłopaka


Wieczorem gdy byłam juz u siebie w domu
siedziałam sobie na łóżku i przeglądałam Facebooka zobaczyłam że Fran jest aktywna na Skype, więc do niej zadzwoniłam
-Violetta jeśli masz zamiar mnie o....-przerwałam jej
- Nie ja chcę cie za wszystko przeprosić, mam nadzieję że mi wybaczysz i znowu będziemy najlepszymi przyjaciółkami
-No jasne że wybaczę! Tak się cieszę że wróciła stara Violetta. Tęskniłam za tobą!
-Ja za tobą też! Najchętniej bym cię przytuliła
-Byłam u Leona w szpitalu
-I co pogodziliście się?Jesteście parą?
- Franceska!
-No co pasujecie do siebie! 💜
-Ale próbowaliśmy i nam nie wyszło
-Bo musiałaś wyjechać,przecież byliście ☺
-Tak i to bardzo
-Możecie spróbować jeszcze raz
-Dzisiaj powiedziałam Leonowi że byłam z Filipem żeby o nim zapomnieć
a on zapytał czy mi się to udało
-Co mu powiedziałaś?
-Uciekłam
-Nadal go kochasz?
-Jasne że nie
-Nie oszukasz mnie!😏
-Sama nie wiem,to nie jest takie proste
-A co z ślubem Alexa?Masz osobę towarzyszącą?
-Nie nie mam,ale muszę ją zajść bo powiedziałam że mam nowego chłopaka
-Weź Leona, na pewno się zgodzi
-Sama nie wiem... Czekaj telefon mi dzwoni
o wilku mowa to Leon
-Odbierz! A my sie widzimy jutro!
-Do jutra😊
Nie wiedziałam co zrobić. Ale w końcu posłuchałam Fran i odebrałam
-Coś się stało?
-Przepraszam że tak późno dzwonię,ale chcę się dowiedzieć dlaczego poszłaś   ?
-yy.... No....
-Nie musisz odpowiadać
-Mam do ciebie prośbę
-O co chodzi?
-Trochę mi głupio i to pytać,...ale czy na ślubie mojego byłego narzeczonego mógłbyś udawać mojego chłopaka?
-Wiem że nasz różne pomysły.. Ale coś ty tym razem wymyśliła?
-Bo powiedziałam że na jego ślub przyjdę z moim nowym chłopakiem. Proszę to tylko na niby
-Oczywiście że się zgadzam!😍
-Wiesz że będziemy musieli sie całować?
-Tak wiem, bardzo sie z tego cieszę
-Leon my nigdy nie będziemy Już razem
-Nie możemy spróbować jeszcze raz?
-Leon... Proszę. Di jutra
-Do jutra 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)