niedziela, 21 grudnia 2014

Rozdział VIII


*************2 miesiące później ************
*************Leon*************
Violetta od naszej ostatniej rozmowy ciągle mnie unika. Strasznie sie zmieniła,to pewnie przez jej nowego chłopaka Filipa. Nie jest już tą Violettą w której sie zakochałem,teraz jest zimną,wredną dziewczyną. Zakończyła nawet przyjaźń z Fran. Nie poznaję jej....😞
***************Violetta ********
- Hej kotku- powiedziałam widząc zbliżającego sie do mnie mojego chłopaka
-Hej laska- odpowiedział siadając obok mnie
- Co będziemy dzisiaj porabiać? - zapytałam
-Nie wiem może zapalimy fajkę?
-No przecież wiesz że co nie odmówię- wyszliśmy razem za budynek szkoły siadając na murze zaczęliśmy palić, niestety usiedziała mnie Franceska. Wiem że jesteśmy pokłócone ale nadal mi na niej bardzo zależy
-Violetta co się z tobą dzieje?
- a ci się interesujesz? Nie jesteś moja matką!
- nie mogę uwierzyć w to jak sie zmieniłaś przez Filipa i w to jak okropnie mnie traktujesz -krzyknęła Fran po czym odbiegła z płaczem. Bardzo zabolały mnie jej słowa
*****************Dom Violetty ***************
(Violetta pisze w pamiętniku)
"Dzisiaj Franceska powiedziała mi co o mnie myśli. Te słowa bardzo mnie zabolały bo kiedyś byłyśmy najlepszymi przyjaciółkami. Niestety byłyśmy bo Filip nie pozwala mi się z nią przyjaźnić. Z Leonem było całkiem inaczej.....
- mój wpis przerwał mi dźwięk SMS-a
Od Fran <3
 "Wiem że mnie nie nawidzisz, ale nadal wierzę że gdzieś w środku jesteś nadal tą moją przyjaciółką. Wierzę w to! Chcę ci tylko powiedzieć że Leon jest w szpitalu w stanie krytycznym, nie wiadomo czy przeżyje kolejne 24 h
Do Fran <3
Mylisz się ja już nie jestem tą Violettą którą każdy lubi. A poza tym co mnie obchodzi w jakim stanie jest Leon? - skłamałam tym SMS bo tak naprawdę nadal martwię sie o Leona, mam nadzieję że wyzdrowieje
Od Fran <3
Myślałam że Leon coś dla Ciebie znaczy.....
Do Fran <3
To sie myliłaś i to grubo! A teraz daj mi spokój musze się wyspać!






Wiem beznadziejny ten rozdział ale opinia należy do was. W środę specjalny rozdział świąteczny 😇

1 komentarz:

  1. maria magdalena oż ty kurna! Filip to czyste zło lece dalej1























    pozdro BLakita (Mia)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)