wtorek, 16 grudnia 2014

Rozdział I

Cześć jestem Violetta Castillo mam 18 lat.Mieszkam w Buenos Aires z moją rodziną czyli mamą Marią i tatą Germanem.Dziś jest mój pierwszy dzień w studiu On Beat chcę wypaść jak najlepiej i znaleźć jakiś przyjaciół.Idę żeby się nie spóźnić-skończyłam mój wpis po czym zeszłam na dół
 -Tato wychodzę,nie chcę się spóźnić-krzyknęłam
-Idź, powodzenia,trzymam kciuki
Wyszłam z domu,widziałam jakiś wielki budynek z napisem ON BEAT, to pewnie tu pomyślałam i weszłam do środka.Było tam wspaniale tak kolorowo i wesoło.To będzie wspaniały rok szkolny,wiem to
 -Cześć jestem Francesca, a ty pewnie jesteś Violetta -podesza do mnie jakaś czarnowłosa dziewczyna
-Tak to ja, miło mi cię poznać-odpowiedziałam
-Wiesz może się zaprzyjaźnimy co ty na to?-zapytała
-Z wielką przyjemnością , nie mam żadnych przyjaciół
-To teraz już masz-powiedziała po czym chwyciła mnie za ręke i oprowadziła po studio
*******************5 godzin później*****************
Wracałam już do domu bo lekcje się już skończyły a ta szkoła jest świetna, uwielbiam ją. Gdy wyszłam ze studia wypadła mi partytura, chciałam ją podnieść, schyliłam się lecz ktoś podniósł ją wcześniej ode mnie,podniosłam głowę do góry i zobaczyłam chłopaka w moim wieku
-Właśnie przechodziłem lecz wypadła ci partytura i chciałem pomóc
-Dziękuje-powiedziałam na jego widok zbladłam był taki piękny, nie mogłam nawet nic powiedzieć
-Jestem Leon - przedstawił się
-Ja jestem Vio...Violetta

*****************Leon*************
Gdy Violetta podniosła głowę zobaczyłem piękne różowe usta, błękitne jak ocean oczy, i piękne bląd włosy. Była piękna. Może zaprosić ją na randkę.Nie zapędzaj się Blanco, masz dziewczynę!-pomyślałem
-Muszę już iść- powiedziała dziewczyna
Po chwili zdałem sobie sprawe że mogę już jej nigdy nie zobaczyć, po co dałem jej odejść. Dotarło do mnie też że ja już nie kocham Franceski muszę z nią zerwać
-Halo? Fran z nami koniec....-rozłączyłem się chciałem mieć to już z głowy, pragnę być z Violettą
..............................................................................................................................................................JAk wam się podobało? Kolejny rozdział będzie ciekawszy ten jest nudny
Pytanka:
1Czy Violetta zakochała się w Leonie?
2.Czy Fran wybaczy Violi że przez nią straciła Leona?
3.Co zrobi Leon by zdobyć Violettę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)