sobota, 28 marca 2015

Poradnik koncertowicza #ViolettaLive informacje

 jutro odbędą się dwa wyczekiwane koncerty, które będą pełne emocji, fioletu, muzyki, miłości i wrażeń. Dzięki poradnikom Dżesiki możecie się doskonale przygotować. Ja natomiast dzisiaj pragnę przedstawić wam jakie piosenki będziecie mogli usłyszeć podczas koncertu, co można ze sobą zabrać, czego nie można zabrać. Ponadto mam dla Was także inne informacje, które z pewnością przydadzą się przed w czasie i po koncercie. Zapraszam do dalszego czytania!


*Niektóre informacje z posta znajdziecie także TU.


 Koncerty
*Uwaga ! Wszystkie godziny są przybliżone i mogą ulec zmianie
Koncert 1 godz. 14:30 – wejście od godz. 13:00
Sugerowana godzina przybycia na teren Atlas Areny 12:00
Koncert 2 godz. 19:00 – wejście od godz. 17:30
Sugerowana godzina przybycia na teren Atlas Areny 16:30





Wejście, kasa/punkt odbiorów biletów
Miejsce kupna i odbioru biletów usytuowane przy bramie nr 1, czynne: niedziela (29 marca 2015) w godz. 10:00 – 21:30
Wejście dla osób posiadających bilety na trybuny/płytę - miejsca siedzące (dowolna brama):
Brama 25,3,16,14,12
Wejście dla osób posiadających Pakiety VIP:
Brama 1







Co można wnieść?

•Lornetki – każda wielkość
•Butelki plastikowe 0.5l z odkręconym korkiem
• wszystkie rodzaje telefonów






Czego nie można wnieść?

•Broń, przedmioty pirotechniczne, race, petardy, spray, farba
•Parasolki z ostrym zakończeniem, kaski
•Napoje w puszkach, butelkach szklanych, butelkach plastikowych pow. 0.5l,
•Ulotki, materiały reklamowe
•Wuwuzele i trąbki
•Transparenty i flagi o wymiarach większych niż 1,5 x 2m, kije, drzewce ostro zakończone
•Wskaźniki laserowe
• Aparaty fotograficzne z wymienną optyką, kamery, laptopy, Ipady, tablety








Piosenki
Aktorzy wykonają 27 utwór, które towarzyszyły nam przez trzy lata razem z nimi w fioletowej telenoweli. Wielu z Was pytało o wszystkie utwory, dlatego poszperałam trochę i udało mi się znaleźć listę utworów, którą udostępniło radio Eska. Kolejność nie jest mi znana.
•En gira
•Tienes el talento
•Euforia
•Habla si puedes
•Podemos
•Are You Ready for the Ride?
•Alcancemos las estrellas
•Veo veo
•Entre dos mundos
•Codigo amistad
•Luz, camara y acción
•Te esperaré
•Peligrosamente bellas
•Yo soy así
•Underneath It All
•Ven con nosotros
•Cómo quieres
•Supercreativa
•Voy por ti
•Soy mi mejor momento
•Te creo
•Ser quien soy
•On Beat
•Juntos somos más
•En mi mundo
•Ser mejor
•Libre soy
Ja osobiście jestem zadowolona z owej listy, ale brakuje mi utworów z ostatniego odcinka trzeciego sezonu, a szczególnie piosenki "Crecimos Juntos", którą uwielbiam, a jej tekst uważam za ciekawy i trafny. Utwór nawiązuje do tych trzech lat, które bohaterzy spędzili razem. Mimo wszystko cieszę się, iż pojawią się inne moje ulubione piosenki na przykład "Underneath it all", "Libre soy", czy "Podemos

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)