niedziela, 22 marca 2015

Akcje na koncert #ViolettaLIve w Łódź Atlas Arena

Fioletowa obsada zawładnie polską sceną już za tydzień (7 dni). No właśnie, tylko 7. Pora solidnie przygotować się do koncertu. Więc dlatego zostały wymyślone jedyne,niepowtarzalne i nie zapomniane dla naszej ukochanej obsady akcje - od Polski dla aktorów. Pamiętajcie, juntos somos mas. Damy radę, ale tylko z waszą pomocą. :)
Koncert o godzinie 14:30

1. Akcja główna: Atlas Arena w fiolecie!

Koncert rozpocznie się piosenką "En Gira". Właśnie wtedy WSZYSCY podnosimy do góry fioletowe serduszka, bądź kartki, które kojarzą nam się z serialem. Myślę, że każdy z was jest w stanie przynieść jedno fioletowe serduszko. To naprawdę nie wiele a efekt będzie wspaniały  

2. Akcja druga: Polski refren "En Mi Mundo". 
Ahora sabes que... Kojarzycie tą piosenkę? Jasne, że tak! Jest to "En mi mundo" - czołówka serialu. My będziemy oryginalni i refren zaśpiewamy po polsku. Musicie śpiewać jak najgłośniej tylko potraficie! Efekt będzie super. 


I znowu budzę się,
w moim świecie,
to co czuję wiem,
nikt nie zatrzyma mnie,
ani na sekundę,
teraz jest mój czas. 
  
Obsada na pewno nigdy nie zapomni o koncercie w Polsce
 
Koncert  o godz. 19:00
 
1. Akcja główna: Biało czerwona Atlas Arena!
Chcemy, by obsada zapamiętała nas na dobre. Aby kolor biały i czerwony został w pamięci na długo. Właśnie dlatego, hala pokryje się owymi barwami. 
Płyta: weźcie ze sobą czerwoną kartkę papieru
Trybuny: weźcie ze sobą białą kartkę papieru
Na utworze "Ser Mejor" unosimy kartki do góry, tworząc z hali polską flagę. 
* Jeśli możecie, weźcie trochę więcej kartek, dzięki czemu będziecie mogli rozdać sąsiadom, którzy zapomnieli / nie mają. 
 
2. Akcja druga: Neonowe szaleństwo na On Beat! 
Akcja jest bardzo prosta. Niech każdy z was zaopatrzy się w glowstick (wygląda tak, możecie kupić tutaj). Nie są drogie, dlatego zwracamy się z prośbą, by również kupić trochę więcej dla koncertowych sąsiadów.
Na piosence "On Beat" unosimy je nad głowę i machamy przez całą piosenkę. 
  ****
To na prawdę wspaniałe akcje(TO NIE JA JE WYMYŚLIŁAM!) ale ja niestety nie będę mogła razem z wami w nich uczestniczyć. Nie jadę na Violetta Live jest mi strasznie przykro,chyba przez całą niedzielę będę ryczeć. No ale cóż zobaczę to na youtobe mam nadzieję że nagracie dla mnie jakieś filmiki. Ale postanowiłam że będę próbować sił w każdym konkursie którymi nagrodą jest bilet na sierpniowy koncert naszej fioletowej obsady w Polsce :)

Co do rozdziału powinien się pojawić w tym tygodniu już jest w połowie napisany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)