piątek, 14 sierpnia 2015

Wszystkiego najlepszego!


Sobota 15 sierpnia...wydaje się że zwykła data chociaż nie koniecznie, owa data przypomina o święcie kościelnym i państwowym, ale nie tylko. Tego dnia przypada jeszcze jedno wielkie święto. Mowa tutaj o urodzinach pewnej utalentowanej dziewczyny chodzi oczywiście o Ewelinkę.

O jaką Ewelinę chodzi? Na pewno wiele z Was ją zna.  Pewnie większość jako Evex z YT. Inni zaś może z aska lub facebooka...a może nawet snapa? 


Ewelina to szesnastolatka z małopolski która kocha muzykę i nie wyobraża sobie bez niej życia. Dowód?Kiedyś zadałam jej pytanie "co chciałaby zrobić w ostatni dzień swojego życia?" odpowiedziała że na pewno chciałaby się wyśpiewać :) Chyba taki przykład Wam wystarczy ;)Chodzi także na prywatne lekcje śpiewu. Można powiedzieć że poświęciła swoje życie muzyce :D. Dawno nie spotkałam tak fajniej dziewczyny...Jest bardzo miła,urocza, utalentowana a do tego bardzo skromna.  Prze kochana osóbka <33 Czego wymagać więcej od człowieka? Nic! Po prostu człowiek idealny ;))

Nigdy jeszcze nie opowiadałam nikomu jak ja ją poznałam ;) Nikt nie słyszał tej historii chyba nawet ona sama jej nie słyszała :D Chyba dlatego że nie jest ona jakaś oryginalna. Pewnie taka jak każdego z jej widzów. Ale może jednak inna? Nie mam pojęcia :) Ale i tak ją opowiem :P
Nie pamiętam kiedy to było dokładnie, pamiętam tylko że był to piątek, kilka miesięcy temu i oglądałam wtedy "Taniec z gwiazdami". Były akurat reklamy więc się nudziłam :)) Postanowiłam wejść na youtube zobaczyć czy może ktoś dodał jakiś nowy,ciekawy filmik. Po chwili przeglądania listy nowych filmów stwierdziłam że nie ma tam nic dla mnie więc muszę poszukać czegoś sama. Zaczęłam szukać, szukać i szukać i nic. Szukałam dalej w końcu w wyszukiwarkę postanowiłam wpisać "Como Quieres". Wyskoczyła mi lista propozycji a w niej między innymi nagranie Ewelinki :). Zaciekawiła mnie miniaturka (:P :P) więc włączyłam. Odczekałam chwilę aż  film się załaduje. Po kilku sekundach tak też się stało.  Po chwili oglądania pomyślałam "Jejku jaki ta dziewczyna ma głos!" Od razu się w nim zakochałam, oglądałam kolejne nagrania i kolejne.Chciałam wejść na jej aska ale ogromnie się bałam,  bałam się jaka ta dziewczyna jest, jaki ma charakter Po jakimś czasie odważyłam się wejść i zadać pytanie mając ogromny strach czy nie dostane ochrzanu za coś albo...sama nawet nie wiem :P

 Jakąś godzinę później weszłam i patrzę a tu jest odpowiedź Ewelinki! W mojej głowie od razu tysiące myśli a gęsia skórka na rękach. Przyznam się szczerze że bałam się zobaczyć co napisała. Bałam się jaka ona jest :))  Na szczęście żadna z moich wątpliwości się nie sprawdziła. Napisałam kolejny raz ona mi odpowiedziała i tak się zaczęło... :) Tak zaczęła się nasza znajomość. Teraz gdy poznałyśmy się już bardziej, powoli przechodzi to na prywatne rozmowy. NIE NA ASKU :)) Z czego ogromnie się cieszę.



   To dla mnie najważniejszy cover  ^^                                                                           z wszystkich coverów Evex...OD NIEGO WSZYSTKO                                                                                                    SIĘ ZACZĘŁO <333


 Nie miałam okazji poznać jej osobiście, ale mam zamiar kiedyś to zmienić :) Ponieważ okazało się że mam do jej miejscowości niecałe 2 godziny drogi . A jakiej to już nie powiem :P                                                           


 Gdy przypominam sobie mój strach przed jej askiem chce mi się ogromnie śmiać. Jaka ja byłam wtedy głupia że tak myślałam :P Jak ja mogłam mieć taką wyobraźnię? :DD

Ale to nie o mnie ten post więc wracajmy do tematu  :)
 Można powiedzieć że to "polska Violetta" Pewnie ktoś zapyta "dlaczego?"
Więc już tłumaczę ta oto dziewczyna nagrywa polskie wersje piosenek z Violetty. Które dzięki jej głosowi mają tak samo wielką magię jak oryginalne piosenki. Jeśli chcecie ją bliżej poznać to zapraszam do posłuchania jej polskiej wersji "Descubri"
ponieważ jak kiedyś powiedziała ta piosenka najbardziej
 do niej pasuje lub do obejrzenia jej
 nowego filmiku :)
 "ASK EVEX" Skoro mowa tutaj o jej twórczości to
 zapraszam także do wysłuchani PIOSENKI którą
 SAMA NAPISAŁA !



Po woli zbaczamy z tematu więc przechodzę do kolejnej części postu i ostatniej,a także najważniejszej czyli życzeń :)


Kochana Ewelinko...najchętniej to bym do Ciebie przyjechała, mocno przytuliła i złożyła te życzenia osobiście. Mam nadzieję że w 17,18 lub któreś inne to zrobię.  Ale te szesnastkowe zostaje mi złożyć tylko przez internet. Zastanawiam się tylko co mam  napisać... Składam Ci je pierwszy raz i mam ogromny stres, chcę aby wyszły one jak najlepiej. 

 Jak już wiesz "znamy " się od nie dawna...Kilka miesięcy, ale przez te kilka miesięcy zdążyłam polubić Cię jak mało kogo. Te kilka miesięcy w zupełności wystarczyło. Stałaś się dla mnie przyjaciółką, której mogę wszystko powiedzieć, której mogę się zwierzyć,wyżalić  wiedząc że mi pomożesz. Dziewczyną z którą mogę się pośmiać...
Przyjaciółką od serca , taką jakby bratnią duszą. 
 Kochana...:) życzę Ci żebyś nadal była taką wspaniałą osóbką, zawsze uśmiechniętą nie zależnie od sytuacji. Nigdy się nie poddawała i  walczyła o swoje. Żebyś znalazła wymarzonego chłopaka, zdobyła nowych fanów i spełniła swoje marzenia, a szczególnie te o koncertach i o wydaniu płyty (bo chciałabym ją kupić :P i popiszczeć przy scenie :P) ,a twój głos... był dalej tak śliczny i się nie zmieniał, chyba że na lepsze.. No i żebyś tą przyszłość związała też z angielskim bo o takiej przyszłości też mówiłaś :)) oraz żeby hiszpański Ci dobrze wchodził do głowy :P Życzę Ci także powodzenia w nowej szkole i żebyś śpiewała i tylko możesz :)
Mam nadzieję że za kilka miesięcy nie będziesz mieć mnie dość i poznamy się jeszcze bardziej. 
I że kiedyś nastąpi taka chwila gdy spotkamy się na żywo. 
 Przepraszam Cię za tak beznadziejne życzenia, siedzę już nad nimi 2 godzinę, żeby one choć trochę wyszły tak jak planowałam, ale nie mam pojęcia jak to wszystko  napisać..tego nie da się napisać... to trzeba powiedzieć :))) Miałam taką okazje podczas naszej rozmowy na skype'ie ale oczywiście zapomniałam :/ wszystko z nerwów :P Ale teraz przynajmniej przed drugą rozmową wiem że nie ma się czego bać :) Także mam nadzieje że nadejdzie taki dzień ;))
Jeszcze raz Cię bardzo przepraszam za taką masakrę, ale wiedz że życzę Ci WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE.  Spędź ten wyjątkowy dzień jak najlepiej, sweet 16-tki i widzimy się na asku <333
Rღxy



Chciałam Ci powiedzieć,chociaż bardziej to się tak przyznać...Odkąd zaczęłam śledzić twojego aska, dowiedziałam się jaką wspaniałą osóbką jesteś dostałam istnego szału na twoim punkcie. Pobrałam na telefon wszystkie twoje covery i słucham ich praktycznie codziennie. Na asku przesiaduję godzinami, a dawniej to nie wiem czy byłam godzinę na tydzień :P. Tak szczerze mówiąc to nie wiem jakby wyglądało moje życie jakbym cię nie poznała...;)
Także DZIĘKUJE ZA WSZYSTKO :*

Ps. Szykuj się, bo za rok zamawiam tego szofera z limuzyną, biorę panów (wiesz których), i  jadę do Ciebie. Urządzimy urodziny w twoim jacuzzi. A jak nam się znudzi to wzywam mój helikopter i lecimy do Hollywood, a tam się dopiero zabawimy ;P Tylko musimy się ubezpieczyć :D Żeby później w jakieś długi nie wpaść :DD

Wszyscy wezmą mnie tu za jakąś wariatkę, o czym ja w ogóle mówię. Ale ty doskonale wiesz o czym ja mówię, ja tak samo z resztą. Także to wystarczy ;D


TUTAJ jeszcze taki mały prezencik ode mnie :)
Mam nadzieję że obejrzysz i choć trochę Ci się spodoba :*






Jeśli chcecie jej złożyć życzenia możecie to zrobić na asku :)


  NAJLEPSZEGO NASZA HOT 16!! :***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)