czwartek, 27 sierpnia 2015

[AKCJA] Jesteśmy VLovers


Jesteśmy VLovers. Wczorajszy dzień zakończył prawdopodobnie ostatni koncert obsady w naszym kraju. Po sukcesie pierwszego koncertu w Krakowie bilety na drugi koncert wyprzedały się jak świeże bułeczki. Potok łez wylanych przez nas podczas ostatniej przemowy. Wzruszenie Justyny i piękne pocieszenie jej przez obsadę, udane wszystkie akcje. To pozostanie na zawsze w naszej pamięci. Wczoraj wpadłam na pomysł z nową akcją. Jesteście ciekawi? Zapraszam do posta

Crecimos juntos - piosenka dodana w KRAKOWIE do repertuaru koncertów. Bardzo szczególna piosenka dla wszystkich VLovers opowiadająca o dorastaniu. 
Oglądając wczoraj filmiki z ViolettaLive właśnie z tą piosenką wpadłam na pewien pomysł. Co powiecie na własną wersję tej piosenki o naszym fandomie z podziękowaniami specjalnie dla kochanej obsady? Zapytałam się o to na asku a wasze poparcie było jednoznaczne. Bierzemy się do roboty!

O co chodzi?

Dodo wraz z Alexandrą Comello napisała wczoraj słowa na melodię ,,Crecimos juntos" o Vlovers

TEKST NAPISANY  DODO COMELLO ORAZ ALEXANDRE COMELLO! ZASTRZEGAJĄ SOBIE DO NIEGO PEŁNE PRAWO
Kiedy to się zaczęło
Nikt nie wiedział nawet jak
Zmieni nasze życie każdy najdrobniejszy ich znak
Kiedy to sie zaczęło
Poznałam nowe obyczaje
Różne kultury o których nie wiedziałam wcale
A to wszystko
Pozwoliło nam się zjednoczyć
I dzięki temu poznać was
Ref. To jest VLovers siła
Każdy z nas ją przeżywa
Razem mamy wielką moc
Dziś wszystko  dobrze wiemy
Przy was zawsze będziemy
Pamiętamy o tym ,że
Tylko razem możemy więcej
Kiedy to się zaczęło
Poczułam z wami dziwną więź
I już wiedziałam, że wszystko co chcę mogę mieć
Kiedy to się zaczęło
Chciałam być po prostu sobą
Robić co kocham, przeć do przodu swoją drogą
A to wszystko
Pozwoliło nam się zjednoczyć
Niedeptaną ścieżką kroczyć
I odkrywać cały świat
Chciałabym żyć
Tak byście byli ze mną zawsze
Śpiewali piosenki nasze
To jest VLovers siła
Każdy z nas ją przeżywa
Razem mamy wielką moc
Dziś wszystko już dobrze wiemy
Przy was zawsze będziemy
Pamiętamy o tym ,że
Tylko razem możemy więcej
Musimy myśleć sercem
I zawsze już trzymać się za ręce
Mówię w podzięce
To dzięki wam potrafię śnić
O niemożliwym dziś marzyć
Dziękuję
Nie wiem co powiedzieć
Choć wy nie znacie mnie
Ja zawdzięczam wam
 trzy lata piękne
To jest VLovers siła
Każdy z nas ją przeżywa
Razem mamy wielką moc
Dziś wszystko już dobrze wiemy
Przy was zawsze będziemy
Pamiętamy o tym ,że
Tylko razem możemy więcej
Musimy myśleć sercem
I zawsze już trzymać się za ręce
Piosenka zostanie nagrana i zaśpiewana przez wybrane już dziewczyny, które nagrywają covery na YouTube:
                         


  • Alexandra Comello
  • Evex
  • Natala Blanco
  • Talia
  • Dodo
Do teledysku jest jednak potrzebna wasza pomoc! 
Co musicie zrobić?
 Na pewno duża część z was ma ,,selfie" z obsadą. Czy z lotniska czy spod hotelu. Wyślijcie je. Może macie plakaty, które chcielibyście wręczyć obsadzie? Tutaj liczy się wasza kreatywność. Możecie napisać podziękowania np. na piasku lub ułożyć litery z żelków. Mam nadzieję ,że dacie z siebie wszystko!

Zdjęcia prac wysyłajcie na maila Dodo: dodo.comello123@gmail.com 
Czas do czwartku 3 września

Do teledysku zostaną także dodane hiszpańskie napisy aby obsada zrozumiała słowa :)

Akcje możecie śmiało podawać na grupach, funpagach, blogach

 
Post pochodzi z bloga  http://violetta2polska.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)