piątek, 10 lipca 2015

Pożegnanie... :(

Kochani.....

 Dzisiaj chciałabym się z wami pożegnać...nie chodzi mi o kompletne pożegnanie...tylko o pożegnanie na czas dwóch tygodni. Więc niestety musicie mnie jeszcze znieść przez najbliższy czas :P
Piszę ten post bo chce wam powiedzieć że wyjeżdżam dokładnie w niedzielę rano na prawie dwutygodniowe wakacje :) Niestety na miejscu będę w poniedziałek po południu...Niestety nie biorę telefonu...bo chyba sami rozumiecie..chodzi o pieniądze na koncie :P ale nie martwcie się :D biorę laptopa, WI-Fi też tam jest(podobno...przynajmniej tak pisało na stronce internetowej) :D Gdy tylko będę mieć czas wejdę na aska i jeśli chcecie ze mną porozmawiać to śmiało. :D Zapraszam 
 http://ask.fm/Monikanowakcover 

Gdy znajdę większą ilość czasu na pewno postaram się napisać i opublikować go na blogu :) Ale jest to mało prawdopodobne ponieważ muszę też porozmawiać z moją przyjaciółką i znajomymi. 
Trochę czasu odpadnie mi również dlatego ponieważ jedzie z nami taka Weronika w moim wieku..więc..:D 
Ale nie martwcie się postaram się wrócić :P I tak jak powiedziałam będę wieczorami na asku :) Więc śmiało możecie pisać może opowiem wam coś o rozdziale :D 

Będe MEGA tęsknić za moimi przyjaciółmi, znajomymi i oczywiście za Wami 
Mam nadzieję że nie zapomnicie o mnie i również spędzicie miło te wakacje 
Zostaje mi tylko się z Wami pożegnać :( (płakać mi się chce i to B A R D Z O) 
No więc życze miłych wakacji i mam nadzieję że będziemy w kontakcie i napiszecie do mnie :)
Kocham Was <3333333333333333333

JUŻ TĘSKNIĘ :(((( 

4 komentarze:

  1. Jeju nawet nie wiesz jak się przestraszyłam ! Pierwsze co przeczytałam to "Pożegnanie" i od razu "O nie na odchodzi !" Ale na szczęście nie :)Będę tęsknić serio <3 I wygląda na to, że kiedy ty wrócisz to ja akurat wyjade :( Ale spoko będe to cb pisac na asku.
    Miłego wyjazdu kochana <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D Spokojnie zostaje. :) Jestem juz w Grecji :P Jest świetnie. Szkoda że nasze terminy wyjazdów sie tak mijają :( ALe zapraszam za Aska codziennie wieczorem jestem :)
      Pewnie podeślij linka nawet teraz z chęcią posłucham :)
      Ale nie wiem czy nadaje się do oceny :) ale z przyjemnością posłucham :P

      Usuń
  2. PS. ja też śpiewam covery. Nie wiedziałam, że ty to też robisz ;) Jak erócisz to dam ci link, żebys oceniła co sadzisz <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)