czwartek, 19 lutego 2015

Wywiad z Sharon


Przeprowadziłam niedawno wywiad z na pewno bardzo dobrze każdemu znaną Sharon czyli Olą Iwanek. Jeśli chcecie się czegoś więcej o niej dowiedzieć zapraszam do przeczytania :)
Monika: Jak odkryłaś swoją pasję do muzyki?
Sharon: Odkryła ją moja Pani z przedszkola, która wysłała mnie i parę moich koleżanek na konkurs piosenki dziecięcej u mnie w gminie ;) Zajęłam tam drugie miejsce i to było takim zapalnikiem do moich marzeń :)
M:Czy denerwuje cię gdy ktoś z twoich fanów wypytuje cię o życie prywatne?
S:  Zależy o co pyta :) Są pytanie mniej i bardziej prywatne. Jeżeli się pyta o to ile mam rodzeństwa albo kiedy i na ile spotykam się z Przemkiem to jestem w stanie na to odpowiedzieć. Inaczej kiedy wypytuje mnie o moją mamę czy też o braci i siostrę. :) Tak jak mówię zależy od pytania. A pytający mają ogrooomną wyobraźnię :P 
M:Jak lubiłaś spędzać czas gdy byłaś dzieckiem?
S:  Zawsze bawiłam się z moimi koleżankami i kolegami na moim podwórku w chowanego czy podchody. :P Skakaliśmy na siano u mnie w stodole. Często też spaliśmy w namiotach, robiliśmy ogniska albo po prostu siedzieliśmy w domu i bawiliśmy się w sklep czy też inne takie xd
M: Czy umiesz grać na jakiś instrumentach,jeśli nie to na jakich chciałabyś umieć?
S:Niestety nie potrafię na niczym grać :/ Zawsze marzyłam żeby umieć grać na pianinie <3
M:Czy są jakieś osoby które hejtują twoje covery?
S: Na pewno są, ale nie zwracam na to uwagi :P Zawsze znajdzie się cichy hejter który minusuje moje nagrania na YouTube. Nie koniecznie covery... Pod każdym filmikiem mam chociaż jedną łapkę w dół, ale jakoś mnie to nie rusza xd
M:Jaką role odgrywa w twoim życiu muzyka?
S: Muszę się przyznać, ze teraz jak jestem chora, to trochę odstawiłam ją na bok. Ale tak na co dzień jest mi niezwykle bliska. Słucham muzyki non-stop, ciągle sobie podśpiewuję. Po prostu się z nią nie rozstaję. Nie wiem co bym robiła gdyby nie ona ;) Jest dla mnie niezwykle ważne ;)
 M:Jaki kraj najbardziej chciałabyś odwiedzić i dlaczego?
S: . Byłam już w tych moich wymarzonych, czyli we Francji, Włoszech i Hiszpanii, ale oprócz tego chciałabym polecieć do USA, Wielkiej Brytanii, Argentyny, no i oczywiście jeszcze nie raz odwiedzić wyżej wymienione kraje xd
M:Kto najbardziej wspiera cię w tym co robisz?
S:  Najbardziej? Sama nie wiem. Każdy robi to po trochu :) Kinga zawsze stara się słuchać moich piosenek, a Przemek czyta starannie moje posty na blogi i doradza mi o czym mogłabym napisać. :) Te dwie osoby zdecydowanie najbardziej są zaangażowane w moje internetowe życie ;))
M:Ile zajmuję ci przetłumaczenie i nagranie jednej piosenki z Violetty?
S:  Tak jakby popatrzeć na to z boku nie jest to długi proces. Przetłumaczenie piosenki dla kogoś kto zna hiszpański jest zadaniem na max 10 min. Przerobienie jej to już tak z godzinka lub dwie. Natomiast najdłuższym procesem jest jej wyćwiczenie i zaśpiewanie :) Wtedy to potrafię siedzieć nad tym kilka dni tak od 3 do 5. :/ jak jest piosenka typu Como Quieres czy też En mi mundo to mogę siedzieć nad tym nawet i tydzień. :P No ale nie zawsze mam na tyle czasu, żeby to wszystko zrobić, dlatego piosenki pojawiają się tak rzadko. :/

M:.Jaka jest rada dla twoich fanów?
S: Kurcze, często jest o to pytana i nigdy nie wiem co mam powiedzieć :) Nie wydaje mi się, żebym była kimś kto może dawać rady :) Sama jestem początkująca i wydaje mi się że tak naprawdę mało wiem o świecie. :) Jedyne co mogę Wam poradzić, to to czego sama się nauczyłam. Nie poddawajcie się i nie dajcie sobie wmówić głupot. :) Ćwiczcie, starajcie się być lepszym w tym co robicie i miejcie marzenia :)) 
Kocham Was niesamowicie i dziękuję bardzo za to, że jesteście! 
Buźka miśki, 
Sharon <3 (To są podziękowania od Sharon które mi napisała w wiadomości.Wiem że poprzednie zdanie głupio brzmi, ale nie wiedziałam  jak je ująć :/)
Dziękuje bardzo Oli bo gdyby nie ona nie było by tego wywiadu. Dzięki że zgodziłaś sie odpowiedzieć na moje pytania i Pozdrawiam <3

1 komentarz:

  1. Kochana jesteś wspaniała
    jeszcze kiedyś bardziej się rozpisze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)