piątek, 6 lutego 2015

VIOLETTA PARA SIEMPRE TRZY NIEZAPOMNIANE I NAJWSPANIALSZE LATA

Dzisiaj jak już pewnie każdy wie w krajach hiszpańskojęzycznych kończy się Violetta tylko tym razem nie że np. Na miesiąc tylko na zawsze. Do dziś pamiętam jak pierwszy raz obejrzałam nasz ukochany i najlepszy fioletowy serial,albo gdy wyemitowali 1 odcinek trzeciego sezonu te emocje,radość to coś nie do opisania. Wyobrażacie sobie gdy w poniedziałek na zegarze wybija godzina16: 00 a my mamy świadomość że już nie ma Violetty i nigdy nie będzie. Co to będzie za dzień?
Chciałabym móc podziękować aktorom i wszystkim którzy pomagali w tworzeniu Violetty lecz nie mam pojęcia jak... Jedyne co możemy zrobić to spamować na twitterze #HastasiempreVioletta i nigdy o niej nie zapomnieć. Przez te trzy lata mogliśmy zobaczyć jak bardzo aktorzy sie dla nas starali,bo chcieli aby nam to się podobało. Jedyne co mogę zrobić to powiedzieć słowo DZIĘKUJĘ które płynie prosto z serca. Pisząc tego posta płacze tak przyznaję się po prostu nie wytrzymałam i nie mogę dalej tego dusić w sobie. Mam nadzieje że zobaczymy naszą kochaną obsadę jeszcze w niejednym filmie i nikt z nas nie zapomni o serialu VIOLETTA który należał do trzech najpiękniejszych lat mojego życia. Jeszcze raz dziękuję za wszystko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)