czwartek, 22 października 2015

Notka

Zapraszam do Rozwinięcia ;)
'
'
'




Jak pewnie widzicie na blogu jest nowy wygląd :D HURA! Starałam się aby nie był jakiś ponury tylko pełny kolorów, tętniący życia. Uwierzcie że bardzo sie starałam. Nawet nie wiecie ile tu jest kodów ! :D MI osobiście się podoba, nie powiem ze nie ;) Nawet nie wiecie ile tu jest kodów ! :DD
A jakie są wsze odczuc ia? Podoba Wam się? Który wygląd był lepszy? Stary czy nowy?

Mam jeszcze drugą sprawę, a raczej prośbę ;)
Jeśli macie jakiegoś bloga z opowiadaniami, lub znacie jakiegoś, czytacie
Moglibyście zostawić mi w komentarzu linka do niego? Nie mam co czytać :D

Także proszę, gdybyście mogli ;D

4 komentarze:

  1. Zapraszam do mnie:
    Opkileonetta.blogspot.com
    Na nim jest spis blogów które czytam, za duż o ich bym podawała tutaj...
    Nie chcę mi się pisać xd
    A wygląd?
    Cudny!
    #Tinistas

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:** ♥
    Na pewno wpadne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! ;D To daje motywację ;)